Strona główna Social & Media Jak stworzyć idealnego słonia?

Jak stworzyć idealnego słonia?

0
Jak stworzyć idealnego słonia?

Wśród pracowników kilku brytyjskich agencji reklamowych krąży legenda o starym, indiańskim rzemieślniku. Poświęcał on dużo czasu na rzeźbieniu zachwycających słoni z drewnianych klocków. Zapytany, w jaki sposób wykonuje to tak wspaniale, odpowiadał: „Po prostu odcinam drewno, które nie wygląda jak słoń”.

Opowiadanie tej historii stawia ich w świetle rzeźbiarzy doskonale uformowanej komunikacji. Lecz rzuca ona również światło na to, jak Ty możesz stać się przekonującym twórcą tekstów w praktyce (i nie tylko). Jedyne, co musisz zrobić, aby stworzyć arcydzieło, to wyciąć wszystko, co nie pozwala ci osiągnąć zamierzonego rezultatu. Dzięki czemu uzyskasz idealnego słonia.

Chętnie ci w tym pomogę podczas Warsztatów perswazyjnego pisania, które chcę zorganizować w najbliższym czasie (nawet jeśli wybierzesz sobie inne zwierzątko do wyrzeźbienia 😉 ). Zadziwiające w tym wszystkim jest to, że pomysł zrodził się w odpowiedzi na pytanie o indywidualne konsultacje. Poznałem osobę o niezwykle wysokiej samoświadomości, z rzadko spotykaną determinacją wejścia na wyższy poziom władania alchemią słowa pisanego. To problogerka z ponadprzeciętną orientacją na sukces.

Szalenie podoba mi się taka postawa i już teraz jestem ciekaw rezultatów naszej współpracy. Jestem stanowczo przekonany, że ta inwestycja zwróci jej się bardzo szybko. Wie, co robi.

Ale pomyślałem przy tym, że takich osób jest znacznie więcej. I co teraz? Ma ich ominąć szansa na spotkanie w niewielkiej, elitarnej grupie ludzi, którzy po 7 godzinach wyjdą naładowani konkretną, praktyczną wiedzą do wykorzystania od zaraz?

Wniosek jest więc prosty. Aby Warsztaty perswazyjnego pisania doszły do skutku, potrzebuję tylko 4 osób. I ani jednej więcej, bo spotkanie będzie miało bardzo spersonalizowany i praktyczny wymiar. Ale przejdę do szczegółów.

Dla kogo?

Przede wszystkim dla twórców treści w internecie, którzy mają wysoką świadomość siły słownego przekazu. Ale nie musisz planować kariery w reklamie, marketingu czy public relations, żeby wynieść ze spotkania potężną dawkę umiejętności i reguł, które wykorzystasz prawie zawsze, kiedy masz coś do napisania. A więc, blogerze, twórco internetowy, przyszły autorze najbardziej skutecznego e-maila do szefa z prośbą o podwyżkę lub urlop. Te warsztaty są właśnie dla Ciebie!

Jak to będzie wyglądało?

Warsztaty będą miały bardzo praktyczny i spersonalizowany wymiar. Przed spotkaniem zrobię rekonesans wiedzy uczestników oraz spiszę ich oczekiwania. Będziemy pracować na tekstach, które już stworzyłeś. W grupie będzie 5 osób.

Jakie umiejętności zdobędziesz?

Podczas 7-godzinnych warsztatów przekażę Ci wiedzę, dzięki której będziesz potrafił:

  • tworzyć chwytliwe i klikalne nagłówki;
  • odnaleźć własny styl pisania i uwolnić podświadomość;
  • otwierać teksty porywającymi fragmentami, które nie pozwolą czytelnikowi oderwać oczu;
  • współpracować i flirtować z czytelnikiem;
  • pisać angażujące treści na 23 okazje;
  • wykorzystać najskuteczniejsze reguły i mechanizmy, rządzące dystrybucją treści w nowych mediach;
  • tworzyć czarujące połączenia słów i obrazu

Kiedy?

Najchętniej najszybciej. Wiem, że brzmi to mało konkretnie. Ale ogromną zaletą tych warsztatów są indywidualne potrzeby ich uczestników. Proponuję, aby razem ustalić satysfakcjonujący wszystkich termin. Warsztaty będą trwały 8 godzin: 7 przeznaczę na pracę, a pozostały czas na dwie, 30-minutowe przerwy.

Gdzie?

Pierwsze Warsztaty odbędą się w Warszawie. Ale jeśli nabrałeś ochoty na uczestnictwo i jesteś z innego miasta, koniecznie się do mnie odezwij. Wystarczy jedna osoba, abym rozważył kolejne edycje w innych miejscach.

A koszty?

2-dniowe szkolenie z tego zakresu w Warszawie (i to w większej grupie) kosztuje ok. 1600 zł netto. 1-dniowe, profesjonalne szkolenie (7 godzin) proponuję Ci w cenie 500 zł netto (+23% VAT).

Jak się zgłosić?

Napisz do mnie e-maila: kamil@socialtalk.pl. No, dalej, zrób to. 🙂

Jeśli nie jesteś zdecydowany, przeczytaj opinie o mnie oraz wypowiedzi uczestników SeeBloggers, którzy otrzymali namiastkę tego, co dostaniesz ode mnie podczas Warsztatów. Wystarczy, że rozwiniesz poniższą zakładkę.

[toggle title=”Opinie uczestników SeeBloggers” state=”close” ]

„Większość tematów poruszanych na tym spotkaniu (a dokładnie 5 z 7 wykładów, których wysłuchałam) oscylowało właśnie wokół współprac, kontaktów z agencjami i firmami, czy sposobów przeprowadzania blogerskich kampanii przez znane marki. To ważne kwestie, wymagające edukacji obu stron, jednak jak na wydarzenie reklamujące się hasłem: „inspirujemy do tworzenia, podkręcamy umiejętności niezbędne do prowadzenia bloga i podsuwamy oferty współpracy” trochę zabrakło mi podpowiedzi dotyczących tychże umiejętności, podczas gdy słowo 'współpraca’ i 'monetyzacja’ padło zbyt wiele razy. W tym miejscu duży plus należy się Kamilowi Newczyńskiemu z bloga socialtalk.pl, który podczas swojego wystąpienia dał nam kilka bardzo praktycznych, cennych uwag na temat stylu pisania, wyłamując się z głównej tematyki i stawiając na konkret i przykłady, a nie zbędne pitu-pitu.”
źródło: http://www.kroliczekdoswiadczalny.pl

„Na SeeBloggers chłonęłam Twoją prelekcję i dziękuję za nią.” Magdalena z http://madziora76.blogspot.com

„Może zabrzmi to lizusowsko, ale chyba nie – bardzo zaimponowałeś mi na #SeeBloggers, strona merytoryczna, posługiwanie się terminami bądź co bądź językoznawczymi.” Mari z http://marilabo.pl

„Kamil, od kiedy wystąpiłeś u nas w październiku na YBF, jeszcze bardziej lubię czytać Twoje teksty. Zarażasz entuzjazmem i dostarczasz wiele cennych lekcji i uwag. Dzięki!” Asia, z AIP Business Link w Gdańsku, współorganizatorka Young Business Festival.

„Bardzo podobała mi się Twoja prezentacja na See Blogers. Szacunek – wreszcie ktoś zarzucił merytoryką. samo mięcho. mniam. dzięki ;)” Kasia Marczewska z http://ruszajwdroge.pl
[/toggle]

 

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj