Aby ułatwić przeglądanie tej strony i dotarcie do najbardziej interesujących cię rzeczy, podzieliłem tę sekcję na kilka części. Rozwiń poszczególne zakładki, klikając bezpośrednio w ich tytuły.

Formy współpracy
Za ile?
O czym nigdy nie napiszę
Z kim współpracowałem?
Dlaczego warto?


Współpraca między nami (w zależności od produktu, usługi, charakteru wydarzenia lub celu kampanii), może wyglądać właśnie tak:

Wypunktowana lista wcale nie wyklucza innych, niestandardowych akcji. Jestem absolutnie otwarty na pomysły i z chęcią podpowiem, jakie rozwiązania będą najbardziej efektywne. Jestem zwolennikiem bardziej rozbudowanej, długoterminowej współpracy, także w ramach ambasadorstwa. Mamy wówczas większe szanse, że komunikat lepiej i na dłużej utrwali się w świadomości odbiorców. Jeśli masz produkt, usługę lub organizujesz jakieś wydarzenie, napisz do mnie śmiało – wspólnie pomyślimy, jak obie strony mogą osiągnąć wymierną korzyść.

kamil@socialtalk.pl

.


Zasadniczo nie rozliczam się w barterze. Taką formę mogę rozważyć tylko w przypadku, gdy barter stanowi część całego wynagrodzenia. Lubię dostawać wiadomości. Każdą z nich czytam z uwagą i na każdą odpowiadam, nawet jeśli nie będę zainteresowany. Pisz więc śmiało na kamil (małpa) socialtalk.pl.


Dobra marka (także ta w roli osoby-blogera) musi być szczera do bólu i konkretna. Bo tylko bez ściemy można zbudować coś wartościowego. Moi czytelnicy ufają mi i zasługują na to, by dostarczać im wyśmienite, użytkowe treści. Produkt lub usługa musi więc idealnie wpisywać się w mój styl życia oraz zainteresowania.

Nigdy nie napiszę o produkcie, usłudze lub wydarzeniu, z którym nie miałem żadnego styku. Z doświadczenia wiem, że najlepsze treści powstają wtedy, kiedy sam mogę bez pośpiechu poczuć coś na własnej skórze. Kocham emocje, wrażliwość oraz szczerość i te wartości nigdy nie opuszczą mojego bloga. Nie ma tu też miejsca na kryptoreklamę – wszystko musi odbywać się transparentnie.

Dzięki współpracy z Neckermann Polska oraz Estonian Tourist Board powstały na blogu niezwykle wartościowe relacje z podróży, które bardzo przypadły do gustu moim czytelnikom. Książęce odkryło przede mną tajniki gotowania z wyobraźnią, a Desperados zabrał mnie do #partywagonu. Dla Plusa stworzyłem kilkanaście odcinków programu internetowego SocialTalkPlus, a dla Saturna relacjonowałem otwarcie pierwszego Apple Shop’a w tej sieci sklepów. Dzięki GetResponse mogę korzystać z systemu do e-mail marketingu, dzieląc się swoimi przemyśleniami o narzędziu, a Empik pokazał mi, jak stworzyć niezwykłą fotoksiążkę ze wspomnieniami.


współpraca firmy z blogerem


Są przynajmniej 4 powody.

1. Aspekty techniczne

Treści bloga są bardzo dobrze widoczne w wynikach wyszukiwania Google. Każda treść jest absolutnie unikalna i posiada wszystkie atrybuty prawidłowej optymalizacji: od przygotowania odpowiedniego tytułu, przez słowa kluczowe, po szczegółowe znaczniki via schema.org.

rich-snippets-blog

Layout bloga jest responsywny, bardzo przyjazny dla czytelników, spójny wizerunkowo, a treści są przygotowane na wysokim, dziennikarsko-reporterskim poziomie. Posiadam własny sprzęt, którym wykonuję wysokiej jakości zdjęcia i filmy w formacie Full HD. Moje reportaże, artykuły oraz materiały zdjęciowe i wideo ukazywały się w największych polskich portalach (Onet.pl, Gazeta.pl, WP.pl).

Fotoreportaż w serwisie Podróże Onet.pl: Jak się zgubić w Lizbonie?
Artykuł w serwisie Gazeta.pl: Turystyka ekstremalna. W pogodni za tornadem.

2. Transmedialność i zaangażowana społeczność bloga

Oprócz pisania bloga, moje komentarze, artykuły i wypowiedzi ukazują się w innych miejscach w internecie. Dzięki temu z własną marką osobistą docieram do znacznie szerszego grona odbiorców – tak on-line, jak i off-line.

Posiadam zaangażowaną społeczność na Facebooku, vloguję na YouTubie, udzielam wywiadów i eksperckich komentarzy do bieżących spraw np. w serwisie PRoto.pl. Występuję również na konferencjach i branżowych spotkaniach w gronie innych liderów opinii, prowadzę zajęcia na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza z zakresu nowych mediów i blogosfery.

Moje artykuły i wypowiedzi cytowane są przez innych liderów opinii oraz znane organizacje.

cytaty w mediach o socialtalkpl

3. Rankingi i wyróżnienia

Rankingi i wyróżnienia są dla mnie ważne z jednego powodu. Są niezależnym ode mnie dowodem na ciągły wzrost popularności i rozwoju bloga przy jednoczesnym dostarczaniu unikalnych i wyjątkowo interesujących treści.

 4. Jakość, unikalność, kreatywność

Trzy słowa, które najlepiej opisują moją mentalność. Uwielbiam się angażować, tworzyć i wdrażać pomysły, które wyzwalają mobilizujące napięcie. Każdej firmie i marce można stworzyć intrygującą opowieść, pokazać jej atrybuty i zaangażować społeczność. To największa wartość, jaką można czerpać ze współpracy z b(v)logerem – jakościowe podejście, prawdziwe interakcje