Comment on Chcesz być na topie? Musisz stać się medium by Karol Gajda.

Przyglądam się na bieżąco. Poza tym Gary Vaynerchuk trąbi o nich tak często, że nie sposób ich pominąć 🙂

Sęk w tym, że trendy zza oceanu nigdy nie przekładają się 1:1 na nasz grunt.
U nich Twitter bije Facebooka na głowę, a najwyższe konwersje z przekierowań notuje Pinterest. U nas Facebook panuje niepodzielnie, a z konwersjami zdecydowanie lepiej od Pinteresta radzi sobie np. Tumblr, o którym nadal bardzo mało się u nas mówi. Moim zdaniem niesłusznie.

Nie chodziło mi o jakieś twarde deklaracje. Miałem po prostu nadzieję, że masz swoje typy w tej kwestii.

Karol Gajda Also Commented

Chcesz być na topie? Musisz stać się medium
Kamil, a gdybyś miał wskazać 3 serwisy, które w ciągu najbliższych 5 lat osiągną w Polsce szczyty popularności, to które byś wymienił?

Nie liczę Youtube`a i Instagrama, bo to już się dzieje.


Recent Comments by Karol Gajda

Homo sapiens pracoholicus
Osobiście fascynuje mnie to, że często najbardziej zajęte osoby, są tymi, które pracują najmniej. Szczególnie w korporacjach.

Pracę powinno się mierzyć efektami, a nie czasem nad nią spędzonym. To właśnie dlatego jesteśmy jednym z najdłużej pracujących europejskich narodów i jednocześnie jednym z tych, które mają najniższe PKB.

Ale dosyć tego filozofowania, bo czas wracać do pracy 🙂


Dwie rzeczy, które mogą uśmiercić tego bloga
Tekst to nie grafika. Jakości nie widać na pierwszy rzut oka. Jednak czuć ją w każdym przeczytanym słowie.

Kiedy od pierwszej litery nagłówka do ostatniej kropki dzieli Cię ułamek sekundy, wtedy wiesz,  że ktoś pisząc tekst,  zostawił w nim cząstkę siebie.

Są ludzie, którzy wypluwają z siebie 100 słów na minutę i tacy, którzy nad każdym wypowiedzianym słowem zastanawiają się przez 100 minut.

Ci pierwsi mają tysiące wpisów i tyle samo fanów. Są jak komedia romantyczna, którą miło obejrzeć po ciężkim dniu pracy. Każdy to lubi.

Ci drudzy mają mniej wpisów i mniej fanów. Mają jednak coś, czego Ci pierwsi nigdy nie doświadczą.

Bo jakość, tak jak lojalność, nie jest dla każdego.